Wednesday, May 10, 2017

PERLUKAH IBU BAPA MEMBERI ANAK MEREKA SUPPLEMEN MENAIKKAN ANTIBODI

Assalamualaikuam Dan Salam Sejahtera,






Pentingkah kita menjaga kesihatan simanja? perlukah kita memberi mereka supplemen? persoalan ini hanya ada pada ibu bapa yang menjaga kesihatan anak mereka. Ibu bapa mana yang sanggup tengok anak mereka sakit, terpaksa dimasukkan ke hospital gara-gara antibodi yang lemah.
.
.
Si manja mudah terdedah kepada jangkitan, lagi-lagi kanak-kanak yang berusia kurang dari setahun. Didalam tempoh membesar ibu bapa perlu peka dengan kesihatan anak, jika anak yang dihantar ke rumah asuhan peratus untuk dijangkiti penyakit berjangkit sangat tinggi.
.
.
Pengambilan supplement juga sangat penting sebagai pencegahan daripada dijangkiti penyakit berjangkit dan meningkatkan antibodi anak-anak. Selain itu kebersihan diri juga perlu diambil berat juga. Pastikan kuku dipotong, rambut pendek, pakai pakaian bersih, serta peralatan permainan juga bersih.
.
.
Jika anak anda antibodi yang lemah elakkan pergi ke taman permainan, playground di dalam pasaraya, taman tema air, dan sebagainya. Kerana kebersihan dari segi peralatan permainan kurang dijaga. Kanak-kanak mudah dijangkiti kuman atau bakteria pembawa penyakit.
.

.Pemilihan supplemen juga penting, pastikan anda memilih produk yang betul, produk yang ada landmarstudy. Asal usul produk itu dan bahan yang digunakan. pilihan bijak Puan Wan Zainab memilih supplemen terbaik untuk menaikkan antibodi badan anak beliau.




Image may contain: 2 people, people smiling



SUPPLEMEN TERBAIK UNTUK MENAIKKAN ANTIBODI ANAK YANG LEMAH]
.

Assalamualaikum.

Saya Wan Zainab Bt Wan Muhammad. Ibu kepada 2 orang anak lelaki yang sedang membesar.

Saya ingin ceritakan kisah shaklee effect anak saya Muhammad Hud. Hud berusia 1 tahun 4 bulan sekarang dan sistem pertahanan badan beliau agak lemah. Seawal usia 2 bulan Hud sudah demam. Bukan sahaja demam tapi diikuti dengan batuk juga selsema. Hud mudah terima jangkitan daripada orang lain.
.

Hud paling kerap demam berbanding anak pertama. Saya perasan bila demam, Hud akan selsema dan juga batuk. Batuk Hud pula berkahak dan menganggu tidur beliau. Kesian Hud bila batuk.
.

Umur Hud 7 bulan, saya mula berikan Hud Omega Guard, Nutriferon & Vitamin C. Alhamdulillah, nampak perubahan yang mana selsema dan batuk cepat pulih. Saya tidak risau bila keadaan ini berulang dan saya akan sediakan suplemen sahaja untuk Hud.
.

Kadangkala jika Hud batuk-batuk, saya juga bawanya jumpa doktor dan doktor akan check paru-paru beliau. Alhamdulillah paru-paru Hud sihat dan cuma batuk-batuk biasa sahaja. Saya risau juga. Maklumlah, masalah Pneumonia masa kini sangat berleluasa dalam kalangan bayi.
.

Baru-baru ini Hud selsema dan batuk. Seperti biasa saya cepat-cepat berikan Omega Guard, Vitamin C dan Nutriferon. Dalam masa 2 3 hari sudah nampak perubahannya.
.

Kesihatan Hud paling saya risau sebab badan beliau masih kecil dan dalam proses bina dan kuatkan antbodi untuk pertahanan penyakit. Jadi, tugas saya adalah berikan makanan yang terbaik untuk beliau.

Kini, ketiga-tiga suplemen ini adalah suplemen wajib untuk anak-anak saya. Hud sangat gemarkan ketiga-tiganya. Kalau makan vitamin C, memang tak cukup 1 biji. Sangat senang ajar dia makan suplemen.
.

Saranan saya buat ibu-ibu di luar sana, berilah anak-anak anda makanan tambahan supaya badan mereka terlindung daripada sebarang penyakit bawaan Virus. Makanan sekarang ini tak sama macam zaman nenek moyang kita dahulu.
.

Anak-anak kita perlukan suplemen untuk top up semula nutrisi yang hilang daripada makanan yang kita makan. Tambahan pula, kanak-kanak adalah insan yang suka memilih untuk makan.
.

Anak-anak kita adalah harta kita. Hargailah dan sayangilah mereka.

.
.

CADANGAN LAIN UNTUK MENAIKAN ANTIBODI













Jika anda memunyai masalah yang sama boleh la hubungi sue untuk maklumat lanjut.


Sue adalah Pengedar Shaklee kawasan Ampang, Kuala Lumpur, Hospital Kuala Lumpur. Boleh dapatkan Shaklee melalui COD. Bagi yang jauh sue menggunakan perkhidmatan pos laju.

WASAP : 01123173005 ( SUE )

FB : NURULSUWANA

IG: nurul_suwana_shaklee

EMAIL : nurafan_87@yahoo.com

COD : AMPANG, SEKITAR KL/HKL, PANDAN INDAH, KERAMAT, SETAPAK, 

POS LAJU : SEMENANJUNG MALAYSIA, SABAH & SARAWAK


pengedar shaklee ampang
pengedar shaklee ampang point
pengedar shaklee ampang park
pengedar shaklee keramat
pengedar shaklee kl
pengedar shaklee pandan indah
cod ampang
cod kl
cod keramat
cod pandan indah
cod ampang point
cod ampang park






No comments:

Post a Comment